عمومی, معرفی عطر

معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور
3/5 - (1 امتیاز)

سبک زندگی و استایل چهره های مشهور همیشه مورد توجه افراد بسیاری به ویژه جوانان بوده است. انتخاب عطر به طور کامل به روحیات و شخصیت فرد بستگی دارد. آشنایی با عطرهایی که چهره های شناخته شده از آن ها استفاده می کنند می تواند برای بسیاری از ما جذاب باشد. از این رو تصمیم گرفتیم این مطلب را به معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور اختصاص دهیم. اگر این موضوع برای شما نیز جذاب است ادامه مطلب را از دست ندهید!

عطرهای مورد علاقه بازیگران ایرانی

بازیگران ایرانی توجه خاصی به تیپ و استایل خود دارند و حتی برخی از آن ها عطر برند خودشان را تولید کرده اند. در این بخش از مطلب به معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور ایرانی می پردازیم.

معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

  • نیکی کریمی

یکی از بازیگران زن موفق ایران نیکی کریمی است. نیکی کریمی را میتوان یکی از خوش استایل ترین بازیگران دانست که همیشه در تیپ های خاص دیده می شود. عطر مورد علاقه این بازیگر ز (Mont Blanc) مدل لیدی امبلم الکسیر است. این عطر،  فرانسوی است و در سال 2016 به بازار عرضه شد.

طراحی شیشه این عطر به شکل گل است که باعث شده خاص تر به نظر برسد. ماندگاری و رد بوی این عطر بسیار خوب است و رایحه بینظیری دارد. این عطر دارای طبعی گرم است و غلظت بسیاری دارد.

  • محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از آن دسته بازیگرانی است که به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می دهد. این بازیگر معروف از عطرهای  مختلفی استفاده می کند ولی عطر محبوب او کارل لاجرفلد (Karl Lagerfeld) است. این عطر نیز فرانسوی است و سازنده آن ژان کریستوف هری می باشد که یکی از بهترین ها در فرانسه محسوب می شود.

این عطر از طبعی خنک برخوردار است و رد بو و ماندگاری خوبی دارد. عطر کارل لاجرفلد غلظت پایینی دارد و از ترکیبات سبکی برخوردار است.

  • الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از دوستداران عطر‌های برند Dior است. عطر مورد علاقه این بازیگر مشهور Poison girl است که جزء عطرهای فرانسوی به شمار میرود. این عطر دارای طبعی گرم است و در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار می گیرد. این عطر رایحه جدید و بسیار خوبی دارد و بر اساس گفته های سازنده آن انتخابی مناسب برای خانم های جسور است.

  • حامد بهداد

به جرات میتوان گفت حامد بهداد یکی از موفق ترین بازیگران مرد ایرانی است. این بازیگر از عطرهای متنوعی استفاده می کند که یکی از آن ها bleu de chanel است. سازنده این عطر ژاک پولژ است که یک فرد موفق در زمینه عطرسازی به شمار میرود.

این عطر بینظیر رایحه ای خنک دارد و در گروه بویایی چوبی معطر قرار می گیرد. عطر bleu de chanel از ترکیبات مختلفی تشکیل شده است که از میان آن ها میتوان به زنجبیل، نعناع هندی، لیمو ترش، چوب صندل و گریپ فروت اشاره کرد.

  • نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از دیگر بازیگران شیک پوش است که همیشه خوش تیپ ظاهر می شود. یکی از عطرهای محبوب این بازیگر Vrsace Crystal Noir است که یکی از بهترین عطرهای ورساچه محسوب می شود. ساخت این عطر در سال 2004 و در کشور ایتالیا انجام شده است.

سازنده این عطر پرفروش آنتوان لی است. این عطر از طبعی گرم برخوردار است و ماندگاری زیادی دارد. بوی خاص این عطر به خاطر ترکیبات آن می باشد. این ترکیبات شامل نارگیل، زنجبیل، هل و مشک می شود که باعث می شوند رایحه ای فراموش نشدنی داشته باشد.

عطرهای محبوب بازیگران خارجی

زندگی پر زرق و برق و استایل های خاص و شیک بازیگران خارجی همیشه مورد توجه بوده است. در ادامه قصد داریم عطرهای سلبریتی های محبوب خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

  • تام کروز

کمتر کسی است که این بازیگر موفق را نشناسد. او همیشه خوش استایل و خوش تیپ بوده است. عطر مورد علاقه تام کروز  یکی از عطرهای برند گرلن مدل وتیور Vetiver است. این عطر در فرانسه و در سال 2000 تولید شده است. این عطر طبع خنکی دارد و سازنده آن ژان پل گرلن می باشد. این عطر خاص را میتوان در گروه بویایی چوبی معطر قرار داد که دارای ماندگاری بسیار بالایی است.

  • کریستیانو رونالدو

بدون شک کریستیانو رونالدو یکی از موفق ترین فوتبالیست های دنیا است. عطر مورد علاقه این فوتبالیست مشهور ادکلن pi از برند جیوانچی است. این عطر جذاب توسط آبرتو موریلاس ساخته شده است که یکی از بهترین عطارهای فرانسوی به شمار میرود.

این عطر طبعی گرم و دلنشین دارد و یک گزینه خوب برای پاییز و زمستان است. رایحه این عطر مردانه به شکلی است که می تواند یک انتخاب جذاب برای ورزشکاران باشد.

  • برد پیت

برد پیت یکی از پولسازترین بازیگران آمریکا است که افراد زیادی در سراسر جهان به او علاقه دارند. این چهره معروف از عطرهای شناخته شده و برند استفاده میکند. عطر مورد علاقه او به ویژه در میهمانی ها و مجالس عطر Lorenzo Villoresi Musk است. این عطر طبعی ملایم و شیرین دارد و می تواند افراد زیادی را جذب کند. این عطر پرطرفدار در سال ۱۹۹۵ تولید شده است.

  • جنیفر لوپز

جنیفر لوپز همیشه یکی از افراد موثر در صنعت مد بوده است. این خواننده و بازیگر محبوب در سال 2002 عطر برند خودش را به بازار عرضه کرد. اسانس اولیه این عطر شامل ترکیبات مختلفی مانند بهار نارنج و شکوفه پرتقال است. اسانس میانی این عطر نیز از ترکیباتی مانند رز، یاس و گل مریم تشکیل شده است.

عطر این سلبریتی مشهور به دلیل ترکیباتی که دارد از رایحه ای شیک برخوردار است. شیشه این عطر نیز طراحی بسیار زیبا و زنانه ای دارد که در کنار رایحه آن باعث شده مورد توجه خانم های بسیاری قرار بگیرد.

  • جرج کلونی

جرج کلونی یکی از سلبریتی های بسیار خوش پوش و جذاب است. عطر مورد علاقه این بازیگر معروف عطر  سلطنتی کرید اونتوس است. این عطر نیز در کشور فرانسه و در سال 2010 تولید و به بازار عرضه شده است. این عطر طبعی خنک و ماندگاری بالایی دارد.

ترکیبات خاص این عطر باعث شده اند که رایحه ای فوق العاده خلق شود. علاوه بر جرج کلونی افراد مشهور بسیاری از این عطر استفاده می کنند.

  • ریحانا

ریحانا جزء افراد مشهوری است که به استایل و ظاهر خود اهمیت زیادی می دهد. این چهره معروف در سال 2010 عطر برند خود را تولید کرد. عطر مورد علاقه ریحانا از این کالکشن Rihanna kiss می باشد که تولید آن در سال 2017 صورت گرفته است.

این عطر طبعی معتدل دارد و ماندگاری آن بالا است. این عطر از ترکیبات مختلفی تشکیل شده که از میان آن ها میتوان شکوفه پرتقال، مشک و بهار نارنج را نام برد.

شناسایی رایحه های مشهور و اشخاص سرشناس

رایحه های سلبریتی‌ها‌ و اشخاص پرآوازه

  • دیوید بکام

دیوید بکام یکی از فوتبالیست های پرطرفدار دنیا است. این چهره مشهور در سال 2011 عطر برند خود را وارد بازار جهانی کرد. این عطر طبعی گرم دارد و رد بو و ماندگاری آن فوق العاده است. این عطر بینظیر از رایحه های چوبی و ادویه ای برخوردار است و یک انتخاب مناسب برای آقایان با تیپ اسپرت به شمار میرود.

  • شاهرخ خان

شاهرخ خان یکی از بازیگران معروف هند است که افراد بسیاری در سراسر جهان او را می شناسند. عطر مورد علاقه این بازیگر محبوب آلفرد دانهیل آیکون ابسولوت است که محصول کشور انگلستان می باشد. این عطر طبعی گرم دارد و یک عطر مناسب برای فصول سرد است. رایحه این عطر بسیار مطلوب است و ماندگاری خوبی دارد.

سخن آخر درباره معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

در این مطلب به معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور پرداختیم. انتخاب عطر همیشه برای افراد زیادی به ویژه چهره های مشهور مهم بوده است. عطرها ترکیبات جادویی و فوق العاده ای دارند که می توانند تاثیرات بسیاری در افراد بگذارند. شما عزیزان نیز می توانید با انتخاب عطر مناسب، روحیات و شخصیت خود را به دیگران معرفی کنید.

سوالات متداول درباره معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

  • عطر مورد علاقه لیونل مسی کدام است؟

این فوتبالیست معروف آرژانتینی از عطرهای مختلفی استفاده میکند که عطر مورد علاقه او از کالکشن کازاموراتی برند زرجوف است. عطر مردانه مفیستو عطر مورد علاقه این چهره مشهور است که از طبعی خنک برخوردار می باشد.

  • عطر محبوب آنجلینا جولی از چه برندی است؟

این بازیگر معروف هالیوودی از عطر مارک جاکوبزلولا استفاده میکند که در سال 2009 به بازار عرضه شده است.

  • پریانکا چوپرا به کدام عطر علاقه بسیاری دارد؟

 پریانکا چوپرا یکی از سلبریتی های بسیار موفق است که به عطر تورساردی دونا علاقه زیادی دارد.

1 دیدگاه در “معرفی عطرهای سلبریتی ها و افراد مشهور

  1. la-le گفت:

    از بازیگرای ایرانی کسی عطر خودشو نساخته؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *